Thursday, November 10, 2016

Mahukah anda menjadi MASTER dalam pembelian rumah lelong dan buat untung 5 angka dalam masa 2 jam sahaja?

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog yang tersayang... chia chia chiaaaa :D

Allahuakbar... lama betul blog ni tak ber update... tapi saya harap sangat ilmu yang ada dalam blog ni masih dapat membantu korang yang nak belajar cara beli rumah lelong dengan keuntungan semasa membeli... bukan semasa menjual... eh paham ke?

Ok sebenarnya link panduan beli rumah lelong memang dah lama ada dalam blog ni... just make sure uols baca dengan teliti dan boleh whatsapp saya sekiranya ada sebarang kemusykilan ye? Janji tau!!!

Ni link dia --- Panduan beli rumah lelong yang hot!

ok... dah baca??? boleh faham tak... :O

Macam ni la... saya tahu ramai yg tak faham daripada faham kan?

Banyak lagi soalan korang nak tanya kan?

Berita Baikkk!


Saya baru terbuka hati nak open slot for personal coaching one on one... dengan harga yang SUPER mampu milik... saya akan share apa, bagaimana, bila, kenapa, siapa dan macam-macam lagi persoalan tentang rumah lelong yang ada dalam kepala dan minda korang tu... ok tak?

Anda takkan ragu untuk membeli rumah lelong selepas sesi ini! Jom, apalagi... tahun 2016 adalah masa untuk membeli memandangkan lambakan rumah lelong di pasaran sekarang!!!

Untuk permulaan ni saya hanya buka 10 slot sahaja... we'll see macamana result dia... tapi nanti dulu!

Saya juga akan add anda yang join personal coaching tu dalam satu group whatsapp untuk after coaching support untuk setahun... dalam group ni saya akan update rumah lelong yang hot yang akan dilelong... so korang takkan ketinggalan update terkini sebab sibuk kerja kan? hehehe...

Cakap pasal kerja... kalau dah bekerja mesti ada pay slip kan?

Dua isi penting yang saya dapat waktu pegi preview seminar Milan Doshi :

1. Jangan takut utk mengambil pinjaman perumahan. Ambillah sebanyak dan selama mungkin. Lebih banyak pinjaman perumahan bererti lebih kayala anda semua. Akhirnya, inflasi akan menjadikan jumlah yang anda bayar sama ada sama atau kurang daripada jumlah pinjaman yang anda pinjam *ditunjukkan sekali cara pengiraan*

2. Kita bekerja untuk mendapatkan payslippayslip itulah yang kita gunakan untuk membuat pinjaman untuk membeli hartanah. Pelaburan hartanah inilah yang seterusnya akan menjadikan kita bebas kewangan a.k.a kaya raya.... seronok tak?


Ada lagi satu bonus untuk korang yang mendaftar untuk personal coaching ni ye... ;)

Dalam group whatsapp tu juga korang boleh tanya macam-macam soalan lagi... yelah bila kita sendiri melalui pengalaman beli rumah lelong ni... mesti ada isu-isu yang kadang-kadang tak terjangka kan... so semua konsultansi dalam group whatsapp adalah PERCUMA!

AMARAN!

Offer personal coaching ni hanya untuk newbie yang betul-betul zero dan tak pernah beli rumah lelong... sebab saya takut otai yang masuk personal coaching ni akan kaciwa pulak... jadi saya bagi peluang ni semata-mata kerana Allah untuk nak tolong newbie yang betul-betul blur dan serius nak beli rumah lelong.

Amacam? Ada berani ka?

Pelaburan anda: RM199 sahaja untuk 2 jam sesi one to one personal coaching

From A to Z bagaimana nak jadi MASTER rumah lelong dan buat untung 5 angka bila membeli...wow!!!

Kalau berani whatsapp saya Fara 012 345 9450!

Jumpa lagi! ;)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

.